ahead – 1220×100, 1200×100, 320×50
ahead – merici 1220×200

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 16127 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Call of Duty: Black Ops 2 Vengeance – Posily a dezertéři

0 Honza Švelch 7.8.2013

Třetí rozšíření přináší nejvyrovnanější sadu multiplayerových map: Cove, Detour, Rush a Uplink. Své si tentokrát užijí jak bojovníci na blízko, tak odstřelovači. Zombie mód získal nový level odehrávající se ve westernovém městečku.

Předchozí DLC Uprising (naše květnová recenze) zaujalo především díky novému příběhu pro zombie mód, které angažovalo herecké veterány z amerických gangsterek a zavřelo je do věznice Alcatraz. Kompetitivní multiplayerové mapy byly propracovanější než první várka Revolution (naše březnová recenze), paradoxně největší oblibu si ale získala předělávka Firing Range z Call of Duty: Black Ops. I Vengeance zkouší podobnou taktiku, Uplink – vizuální remake Summitu – ale postrádá lesk. Tmavá sci-fi základna v barmských ruinách nahrává vedoucímu týmu a zpravidla končí jednoznačnou výhrou, nebo naopak prohrou.

Předchozí dvě DLC jsme kritizovali za to, že pracují pořád s tím stejným půdorysem: celkový čtvercový tvar se skládal z otevřeného středu a dlouhých postranních uliček. Jak Cove, tak i Detour se z tohoto zakletí ale vymaňují. Téměř kulatá mapa Cove vás zavede na tropický ostrov, kde jediné opravdu bezpečné krytí poskytují trosky letadla. Jinak mapa vyzývá ke zběsilým přestřelkám na střední vzdálenost, při kterých si pořád musíte hlídat svá záda. Vývojáři z Treyarch úspěšně navázali na estetiku populární střílečky FarCry 3, jediné designérské selhání se skrývá ve vodě. Jakmile se trochu vzdálíte od břehu, utopíte se, aniž byste byli jasně seznámeni s hranicí bezpečného šelfu.

Detour je naopak velmi úzký dálniční most, na kterém spontánně vznikají bojové fronty na obou stranách protáhlého centrálního prostranství. Postranní cesty se klikatí přes více výškových úrovní a nabízejí relativní bezpečí pro zteč nepřátelského zázemí. Detour vyhovuje jak rychlým výpadům, tak poziční obranné hře.

Rush se nejvíce blíží klasickému schématu map z Black Ops 2. Od nudného stereotypu ji zachraňují zajímavé členité překážky paintballového hřiště v americkém státě Georgia. Svou atmosférou připomíná skatepark Grind z prvního DLC Revolution, i Rush je relativně malá mapa, ve které se jednotky přelévají z jedné strany na druhou, a vy si nemůžete být jisti, zda za vámi stojí váš kolega, nebo protivník.

Rozšíření Buried pro zombie mód se vrací do starých kolejí zmateného a nevyváženého herního zážitku. Zatímco Mob of the Dead se snažil upoutat hráče již od začátku a komentoval sebemenší vývoj příběhu, Buried se vyžívá ve své chaotičnosti. Opět nevíte, co máte dělat a proč. Kulisy westernového městečka propadlého pod zem sice na první pohled zaujmou, pak si ale uvědomíte, že jde o designérskou fintu – podzemí totiž přirozené vytváří bariéry herního světa.

Třetí DLC poukazuje na problém balení dvou různých rozšíření do jednoho pytle. Cove, Detour i Rush patří k těm nejzábavnějším kompetitivním mapám, Buried ale žádné nové hráče k zombie módu rozhodně nepřiláká. Nebylo by tedy pro zákazníky lepší, aby si mohli koupit jen to, co opravdu chtějí?

CALL OF DUTY: BLACK OPS 2 VENGEANCE
Výrobce: Treyarch
Vydavatel: Activision/ABC Data
Platforma: PS3 (testovaná), PC, Xbox 360
Jazyk: anglicky
6,7/10
Honza Švelch
Tagged with:

Komentáře