ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 11933 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Výsledky poslechovosti radií Lagardere

0 Redakce PLAY.CZ 8.11.2010

Frekvence 1 zaznamenala významný nárůst nejdůležitější cílové skupině

Praha 4.11.2010 – Rádio Frekvence 1 si denně naladí 901 tisíc posluchačů a týdně 1806 tisíc posluchačů.

Frekvence 1, která patří mezi nejstabilnější rozhlasové značky, potvrdila svou pozici v první trojce na rozhlasovém trhu. Vykázala největší meziroční nárůst nových posluchačů v absolutních číslech (83.000) a také růst posluchačů v komerčně nejzajímavějších demografických skupinách. Ve velmi bonitní cílové skupině 30-49 let narostl Frekvenci 1 počet posluchačů od posledního měření o 13 %!

Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti českých rozhlasových stanic za klouzavé pololetí, tedy 1.4.2010 – 30.9.2010.

„,Třináctiprocentní růst v naší hlavní cílové skupině je důvod k radosti. Ale bednu šampaňského jsem kolegům slíbil za vyšší metu, takže bouřlivé oslavy budou až příště…“, komentuje výsledky ředitel rádia Frekvence 1 Miroslav Škoda.

„Frekvence 1 inspiruje stále větší množství zadavatelů k rozmanitým formám reklamních a komunikačních projektů a to především díky neuvěřitelně bohatému programu. Výrazně roste například v segmentu rychloobrátkového zboží,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.

Evropa 2 je jednoznačnou volbou mladé generace!

Praha 4.11.2010 – Nejnovější průzkum Radio Projekt přinesl rádiu Evropa 2 opět vynikající výsledek – tuto stanici denně poslouchá 944 tisíc lidí a týdně 1915 tisíc.

Evropa 2 je nejúspěšnějším rádiem ve středních a velkých městech, první příčku ovládá v Karlovarském a v Libereckém kraji a také v klíčovém regionu Praha a střední Čechy.

Ve své hlavní, důležité cílové skupině, 12 – 39 let, je Evropa 2 i nadále bezkonkurenčním lídrem a její podíl na trhu činí ohromujících 16,5%.

“Potěšilo mě, že se ve výsledcích odráží dlouhodobá kvalita a síla produktu jako takového, ať už bychom vzali jako kritérium kterýkoliv obecný faktor – program, marketing či web nebo také konkrétní kroky a akce Evropy 2, např. strategické partnerství s Talentmánií na TV Nova či čerstvě uzavřenou dohodu s ČMFS,“ říká Petr Vladyka, ředitel Evropy 2.

„Pro rádio Evropa 2 by zadavatelé jen těžko hledali alternativu, je na českém trhu unikátní nejen skvělým zásahem cílové skupiny 12-39, ale především tím, jak s ní umí pracovat a komunikovat“, říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.

Rádio Bonton je parťák svých posluchačů

Praha 4.11.2010 – Rádio Bonton ladí 41 tisíc posluchačů denně a 123 tisíc týdně. Podíl na trhu je 0,4 %.

Meziročně Bonton posílil v týdenní poslechovosti a také stoupla jeho průměrná délka poslechu.

„Cíleně se snažíme oslovit především pražské a nebo v Praze působící posluchače, být jejich parťákem do města přinášejícím kompletní servis a postupně si tak vybudovat jejich loajalitu, “ říká Martin Pokorný, ředitel rádia Bonton.

„Rádiu Bonton se lépe daří zapojit komunikační projekty našich pražských zadavatelů do svých aktivit, čímž roste i jeho atraktivita na trhu, “ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.

Dance radio nabírá nové posluchače

Praha 4.11.2010 – Dance radio, nejmladší rádio ve skupině Lagardère Active ČR, ladí 19 tisíc posluchačů denně a 30 tisíc týdně a zaznamenalo tedy nárůst jak v denní, tak v týdenní poslechovosti.

„Nových možností prosadit se v éteru se Dance radio zhostilo skvěle a úspěšně nabírá stále nové posluchače,“ hodnotí nejnovější výsledky studie Radio Projekt koordinátor Dance Radia Martin Pokorný.

„Dance radio přidává do našich produktů unikátní komunitu lidí. Je platnou součástí našich produktů RRM jak na národním, tak na lokálním pražském trhu,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.

„Nárůst posluchačů Dance radia od ledna je docela markantní, avšak stále si jsme vědomi toho, že je spousta posluchačů, kteří o nás stále neví. O to víc nás tento nárůst těší vzhledem k tomu, že šíření hlasu Dance radia probíhá mezi posluchači tzv. tichou poštou,“ říká Lumír Skokan, programový ředitel Dance radia.