Radia a televize

Studio Česko: přístup mužů a žen k nakupování

Studio Česko ve středu 13.ledna na téma : přístup mužů a žen k nakupování

Nakupování bývá mnohdy dáno nutností, jindy chce zákazník dát najevo své postavení nebo se zařadit do určité sociální skupiny. Nejnověji američtí vědci zjistili, že spotřebitelské chování souvisí i s partnerskými vyhlídkami nakupujících. Rozdílnému přístupu mužů a žen k nákupům se budeme věnovat ve středečním Studiu Česko. A to z biologického i marketingového hlediska. Moderátorka Martina Mašková s tímto tématem oslovila neurofyziologa Františka Vyskočila (z Akademie věd) a odborníka na marketing Milana Postlera (z Vysoké školy ekonomické). Pořad začíná ve vysílání Rádia Česko pět minut po půl čtvrté odpoledne.

Poslouchejte Rádio Cesko online

Související články

Back to top button