ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 15508 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Strukturální změny v Lagardere mají za cíl rozvoj nových marketingových služeb pro klienty

0 Redakce PLAY.CZ 9.2.2014

Lagardere Active ČR ustanovil dvě strategické pozice a přeorganizoval své marketingové služby

Lubor Zoufal se stal ředitelem strategického rozvoje Lagardere Active ČR. Ve společnosti Lagardere měl dosud na starosti rozvoj všech digitálních projektů. Pod jeho vedením vzniklo například Youradio – šikovná hudební aplikace, která umožňuje poslech hudby podle přání posluchačů nebo RadioMetrics, která umožňuje přehlednou práci s výsledky poslechovosti.

Petr Uchytil se stal od začátku února ředitelem strategického marketingu Lagardere Active ČR. Do této chvíle působil ve společnosti Lagardere jako marketingový ředitel obchodní divize Regie Radio Music, která nyní kromě tří nejsilnějších stanic zastupuje i skupinu Radio United, čímž pokrývá až 70 % rozhlasového trhu. Oba jmenovaní se stávají součástí týmu výkonného ředitele.

Úsek marketingové komunikace značek Lagardere, který řídí Pavel Renčín, se nově rozroste o divizi Creative Sales, jejímž cílem bude nabídnout klientům marketingové projekty založené na nestandardních způsobech komunikace v rádiích a na internetových produktech Lagardere. Do tohoto úseku je nově začleněná i eventová divize No Limits.

Cílem nového uspořádání je efektivní rozvoj nových služeb pro naše klienty.

www.lagardere.cz