Rádio Bonton: „Za hrneček auto!“
0 Redakce PLAY.CZ 28.6.2012Rádio Bonton spustí velký letní koncept „Za hrneček auto!“
Na začátku července uvede rádio Bonton, patřící do skupiny Lagardere, originální road show propojenou se soutěží o finální cenu Škoda Citigo
Naváže tak na červnovou reklamní kampaň, která zahrnovala outdoor a vybrané tisky. Projekt je plánovaný tak, aby pokryl celé léto, jednotlivé akce se odehrají zejména v regionu středních Čech a také v Praze.
Tým Bontonu přijede na klíčová místa ve vybraných městech, z amplionu obrandovaného auta bude znít živé vysílání rádia a moderátoři budou rozdávat speciální dárky-hrnečky s unikátním kódem, které jsou zároveň originálními losy a majitele opravňují k účasti v soutěži rádia Bonton. Hrnečky však bude možné získat i ve vysílání Bontonu za účast v dalších soutěžích.
Pak už jen stačí pravidelně sledovat vysílání Bontonu a být pozorný při každodenním losování. Rádio bude denně rozdávat dílčí ceny a ve finále soutěže nové auto Škoda Citigo.
Cílem akce je budování a udržování vztahu s novými i stávajícími posluchači rádia Bonton.
„Rádio Bonton v létě zahrne posluchače hromadami dárků. K tomuto účelu jsme připravili tisíce originálních bontoňáckých hrnků, které bude rádio distribuovat v rámci roadshow i vysílání. Každý hrnek označený unikátním kódem dává svému vlastníkovi šanci na výhru spousty krásných cen, včetně té hlavní – osobního automobilu,“ říká k soutěži ČR Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti Lagardere Active.