ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 24098 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Frekvence 1 odstartovala kampaň „To nejlepší z muziky“

0 Redakce PLAY.CZ 7.4.2015

Rádio Frekvence 1 odstartovalo novou jarní kampaň. Cílem je podpora hudební image a rozšířené hudební nabídky, kterou posluchačům přináší

Klíčovým prvkem kampaně je „palec nahoru“ od posluchače, který signalizuje nadšení z písniček a dobrou náladu. Spojení podtrhuje „svatozář“, jinak oválný symbol z loga rádia Frekvence. Sdělení je jasné: “Tohle je ten nejlepší výběr muziky, který v českém éteru najdete. Tohle je jeden z pilířů rádia Frekvence 1!”

Výrazně jsme rozšířili prostor, který v playlistu dáváme aktuální české tvorbě. O celém hudební výběru pak skutečně mohu říci, že je to ´to nejlepší z muziky´. Díky testům, kterým písničky podrobujeme, to mám černé na bílém,“ řekl Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1. „Aktuálně hrajeme pravděpodobně největší objem muziky v celé historii Frekvence 1. Další novinkou je zvukový obal stanice a další balíček tzv. power inter k vybraným písním. Do vysílání jsme jak obal, tak power intra nasadili tento týden. Vše jsme připravili ve spolupráci s prestižním belgickým studiem Brandy Jingles.“

Kampaň je připravená ve spolupráci s agenturou Intuo. Součástí je i audiovizuální část ve formě sponzorských vzkazů na Nově, Primě a ČT.

Spot je k vidění zde.

www.frekvence1.cz

Poslouchejte radio Frekvence 1 online