ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 15450 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Expresradio chystá kampaň

0 Redakce 27.8.2008

Pražské Expresradio 90,3 FM, které je součástí mediální skupiny MAFRA, spouští 1.září 2008 venkovní a printovou kampaň.

Téma kampaně zní: Tohle nehrajem. Jak je patrno z vizuálu, Expresradio chce sdělit posluchačům, jaký typ hudby v jeho éteru rozhodně neuslyší.

Vizuály se objeví na billboardech, samolepkách a popcornových boxech v síti multikin Palace Cinemas, v denících MF Dnes a Lidové Noviny, dále v časopisech Týden, Instinkt, Harpers Bazaar, Esquire, Spy, Xtream.
Bannery budou na iDNES.cz a Lidovky.cz, televizní spot na TV Óčko a na Spektru.
V říjnu kampaň Expresradia pokračuje na metro rámečcích.

Kampaní chce Expresradio podpořit zářijové novinky ve vysílání. Nejdůležitější změnou je kompletní výměna zvukového obalu rádia. Posluchači Expresradia jsou zvyklí na vysokou profesionalitu jinglů, doufejme, že laťka bude nastavena ještě o něco výše. Mezi novinky také patří pořad Expres Edge, zaměřený na alternativní hudbu, Expres 90´s – to nejlepší z devadesátek nebo Expres reggae – afrokaribská show s Admirálem Kolíbalem.

Expresradio se prezentuje hlavně jako hudební rádio zaměřené na kvalitní brit pop, ale v jeho vysílání nechybí mluvené slovo ani zajímavé rubriky. Například unikátní pořad v anglickém jazyce The Dr. Bob show, který se přesunul na odpolední čas 17.00 – 19.00 hod, nebo čtvrteční Black Starr Radio show – pořad moderovaný známými DJ´s Orionem a Trafikem. Oblíbená je také sobotní rubrika Autozone s Petrem Horákem, nebo Muzikizum, ve kterém si hudbu vybírají sami posluchači.
Kompletní schéma na www.expresradio.cz

Poslouchejte Expresradio online