Evropa 2 startuje novou on-line kampaň
0 Redakce PLAY.CZ 20.8.2012Rádio Evropa 2 rozšířilo svou kampaň „Probuď své druhé já“ také do on-line komunikace. Tu navíc propojuje se soutěží pro posluchače.
První srpnové pondělí se na on-line médiích objevila nová kampaň rádia Evropa 2. Bannery s tvářemi moderátorů Evropy 2 lákají posluchače, potažmo uživatele, k soutěžení o atraktivní cenu – návštěvu studia Evropa 2 a seznámení s chodem nejoblíbenějšího rádia mladých. Zájemci se pomocí prokliku dostanou na microsite Evropy 2, kde jim budou podrobně sděleny podmínky soutěžení.
Úkolem soutěžících bude natočit vtipné nebo zajímavé video v duchu kampaně „Probuď své druhé já“ , jako předobraz jim mohou posloužit tři zde umístěná videa, které jako návod pro posluchače natočily hvězdy Evropy 2 – Pavel Cejnar, Iva Vavřínová a Zorka Kepková.
„On-line je pro Evropu 2 velmi důležitý, naši posluchači jsou na internetovém poli velmi akční. Baví je soutěže, kdy mají něco vyfotit nebo natočit, a jejich kreativita kolikrát překonává tu agenturní. Soutěž je vhodným doplňkem naší integrované komunikace,“ říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardere Active ČR.
Kampaň potrvá čtyři týdny. Na závěr se utká 10 nejlépe hodnocených videí a poté finální výherce (s pěti kamarády) navštíví rádio Evropa 2, kde se seznámí s prací moderátora, zvukového mistra a dalších rádiových profesí.