ahead – 1200×100

PLAY.CZ

Právě poslouchá celkem 5213 posluchačů.

Seznam rádií

Seznam stylů

Seznam krajů

Classic FM má nové jingly a spouští kampaň

0 Redakce PLAY.CZ 21.3.2011

Pražské rádio Classic FM, které patří do rodiny mediální skupiny Mafra, vstupuje do jara v novém!

Prvním jarním dnem mění stanice Classic FM po čtyřech letech svůj zvukový obal.
„V denním i nočním programu se objeví nové znělky stanice, které vycházejí z motivu z Verdiho opery Nabucco, s nímž je stanice Classic FM neodmyslitelně spjata již od doby svého vzniku v roce 1994,“ uvedla programová ředitelka stanice Martina Klausová. „Nyní se tento motiv objevuje v novém hudebním zpracování, které stylově i žánrově odpovídá formátu vysílané hudby,“ dodává Klausová.

Hlavním motivem, na němž je kampaň rádia Classic FM postavena, je slogan: Složeno (z) klasiky. Objeví se jak v jinglech ve vysílání stanice, tak na vizuálech, které doprovodí celou kampaň Classic FM.

Vizuály budou vycházet v březnu v denících MFD, LN a Metro, bannery pak na iDNES.cz a Lidovky.cz. V druhé vlně kampaně v dubnu se vizuály objeví v časopisech vyd. Economia, Stratosféra či Hachette Filipacchi, a kampaň bude zakončena v červenci vizuály v síti laviček AD Net a spoty na TV HBO a Barrandov.

„Cílem kampaně je oživit naše vysílání a dokázat, že klasická hudba, na níž se Classic FM převážně zaměřuje, není jen pro zasvěcené odborníky, ale pro posluchače všech věkových a zájmových kategorií,“ doplňuje Martina Klausová.

Novinkou na Classic FM bude také větší procento filmové hudby, které doplní již stávající vysílání hudby jazzové, swingové a muzikálové.
Nedávnou novinkou je i pořad s názvem Planetární předplatné, který připravuje a uvádí zkušený hudební publicista Jiří Vejvoda.

Poslouchejte Classic FM online