Prague Music Week rozdal ceny

Program prvního dne třetího ročníku konference Prague Music Week na Výstavišti Praha uzavřelo večerní vyhlášení a předání cen Prague Music Week Awards. Ocenily výjimečné počiny v českém hudebním průmyslu za rok 2025.
V sedmi kategoriích hlasovala odborná veřejnost, členové sdružení jako Festivalová asociace FESTAS, Česká asociace festivalů ČAF, rady OSA, INTERGRAM a OAZA, Svaz autorů a interpretů – SAI, BACH, Music Managers Forum Czech Republic, hudební publicisté a odborníci z hudebního sektoru.
V kategorii Nejlepší hudební akce roku 2025 pak fanoušci a široká veřejnost. Heineken Česká republika Venue roku 2025, tedy nejlepším prostorem pro pořádání hudebních akcí, se stalo Jezero Most, u kterého se letos prvně uskutečnil hudební festival Let It Roll.
Cenu NFCtron | Mastercard Festival roku 2025 získal královéhradecký festival Rock for People, Inovací roku 2025 byl zvolený vylepšený koncept Beats for Love Universe ostravského tanečního festivalu Beats for Love. Kategorii Brand & Music Award 2025, oceňující nejúspěšnější spojení komerční a hudební značky, si odnesla společnost Tesco a festival Rock for People za supermarket přímo v areálu.
Cenu OAZA – Nejlepší sound design tuzemské nahrávky 2025 si odneslo studio SONO Records. K ekologické udržitelnosti v roce 2025 dle hlasujících odborníků nejvíce přispěl program Rollin‘ Green festivalu Let It Roll, který zvítězil v kategorii Cena společenské odpovědnosti 2025. Nejlepší hudební akcí roku 2025 v hlasování fanoušků se stejně jako v loňském roce stal festival Beats for Love.
jsk



