Coca Cola vytvořila superskupinu
0 Redakce 20.3.2009Pro svou novou kampaň se společnost Coca Cola rozhodla vytvořit jednorázovou superskupinu. Patří do ní Cee-Lo Green z Gnarls Barkley, Patrick Stump z Fall Out Boy, Travis McCoy z Gym Class Heroes, Brendon Urie z Panic at the Disco a Janelle Monae.
Všichni se na objednávku sešli ve skladbě Open Happiness, jejíž název je zcela v souladu s marketingovou kampaní, která prý „odráží pozitivního ducha, optimismus a zábavu“. Hlavním autorem je Cee-Lo a nutno poznamenat, že s moderním zvukem Gnarls Barkley a jejich dvorního skladatele Danger Mouse nemá příliš společného. Na skladbě je reklamní poslání slyšet, žádnou velkou hloubku v hudbě ani texu nehledejte. Posuďte sami, jestli se Jack White s reklamní znělkou na stejný nápoj nepopral o něco lépe. Není to tak dávno, co podobný přístup k propagaci značky využili McDonald´s, kterým píseň I´m Lovin It nazpíval Justin Timberlake.
Skladba a remix jsou pro zájemce k mání přes iTunes, klip se všemi umělci by se měl objevit v květnu. Billboardy se sloganem se objeví na Times Square v New Yorku, na Picadilly Circus v Londýně a bude se jím pyšnit 200 milionů lahví v Evropě. V každém případě si můžeme být jisti, že vzhledem k velikosti značky se písni ani sloganu jen tak nevyhneme.
MV
(píseň Open Happiness)
(reklama na Coke Zero, Jack White)